Deixa un comentari

2n ESO

Curs 009-2010, els alumnes preparen el que serà el seu primer Magazine. Al final amb tot el material recollit (música, blocs informatius, reportatges, entrevistes…) es generen tres programes: “Seu i Escolta”, “Radioschool” i “The Music”. 

2010-2011, els nostres aprenents aquest any no van poder realitzar cap material audiovisuals. Però van elaborar uns excel·lents treballs sobre els diferents estils de música amb l’ajuda de la professora Natalia Real. 

2011-2012,  nou curs, nou format. Es prepara una Ràdio Novel·la. Visionat i lectura de la famosa obra d’Orson Wells La Guerra dels Mons. Aleshores, els alumnes el·laboren un guió a partir d’un conte curt d’Issac Asimov (Somnis de robot). Aquest any van estar preparant un altra ràdio novel·la, basant-nos en el famós escritor H.G.Wells  de novel·les i contes , locutor de la famós emissió La guerra dels Mons. La ràdio novel·la que van preparar prové del conte curt d’Isaac Asimov, Somnis de Robot. Aquest projecte també es va presentar al IV concurs del CAC.

2012-13, els alumnes de segon s’estrenen en el format documental. Aprofitant la informació sobre la ciutat medieval, estan construint un documental sobre el naixement de la ciutat de Reus. De moment podeu gaudir del tràiler a la pàgina d’inici d’aquest bloc. El proper curs esperem acabar el documental complert.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: